Vampire Academy

This is a school founded by a family of vampires, they fixed it up and has allowed not only vampires, but other races to join. so WELCOME ALL!!
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Don't RP until your character has been approved. Follow the guide lines.
Today's Weather: Sunny; 41°F with a small breeze of cool wind occasionally.
Remember to check the updates often!!!!!

Share | 
 

 Haunted Battlegrounds

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Elena
Head Admin Level 2
Head Admin Level 2
avatar

Posts : 3149
Join date : 2010-05-12
Age : 373
Location : In the Darkest Shadows or the darkest places.

Character sheet
Health:
40/9999  (40/9999)
TP:
20/999  (20/999)
EXP:
40/100  (40/100)

PostSubject: Haunted Battlegrounds   Sat May 15, 2010 1:53 pm

First topic message reminder :

The battlegrounds that have been in this land for many centuries that have also been being haunted by all the soldiers that have died here. Be careful.

Spoiler:
 

________________________
The day I died, was also, the day That I started to live.
Back to top Go down
View user profile http://vampireacademy.forum-motion.com

AuthorMessage
Ceres
Admin Level 3
avatar

Posts : 1210
Join date : 2010-05-12

Character sheet
Health:
55/9999  (55/9999)
TP:
45/999  (45/999)
EXP:
25/100  (25/100)

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Mon Dec 06, 2010 9:50 pm

Ceres's eyes narrowed "All this is giving me a headache." she growled, referring to the illusions, as she swung her now free hand since she had sheathed her sword, as if it were a blade, taking advantage of Mitsuko being close as she moved to the side a bit to avoid the jab hitting a vital area, ducking down a bit so that it sliced her shoulder though she had been aiming to dodge it completely, her movement was bothered.

Name: Wind Slash
Health Deduction: -5
Magic Point (MP) Required: -3
Level Requirement: 1
Description: A basic slash of wind. The user must be near the target to preform this. Specifically it's done by the user acting as if their hand was a blade and they slash out at the target
Disadvantages:
    Needs the target near
    Doesn't do a lot of damage


HP = 36
MP = 30

________________________


Look into the mirror Guest, what do you see? The future? The Past? Maybe your own death....
Back to top Go down
View user profile
Mitsuko Mona
Level 2
avatar

Posts : 111
Join date : 2010-11-14
Age : 23

Character sheet
Health:
30/9999  (30/9999)
TP:
30/999  (30/999)
EXP:
10/100  (10/100)

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Mon Dec 06, 2010 9:54 pm

she staggerd a few feet back by the full impact of the wind blade.black blood going down her front.she groaned a bit but she manage to lunge at ceres doing a series of thrusts at ceres.

:HP:10-5
Back to top Go down
View user profile
Ceres
Admin Level 3
avatar

Posts : 1210
Join date : 2010-05-12

Character sheet
Health:
55/9999  (55/9999)
TP:
45/999  (45/999)
EXP:
25/100  (25/100)

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Mon Dec 06, 2010 9:58 pm

Ceres drew her sword once more and used it to block the repeated thrusts, only when she saw what looked to be an opening did she slash with her sword, again though it can't cut until she flips it.

Name: Tachikiru
Health Deduction: -0
Magic Point (MP) Required: -5
Level Requirement: 2
Description: The user uses the blade of their sword to block physical attacks. The block is done by putting one hand near the top of the blade and the other hand holding the sword normally for support. This can also block projectiles.
Disadvantages:
    Has to face the direction that the user wants to block
    User will get pushed back a bit and has a chance of following over.


HP = 36
MP = 25

________________________


Look into the mirror Guest, what do you see? The future? The Past? Maybe your own death....
Back to top Go down
View user profile
Mitsuko Mona
Level 2
avatar

Posts : 111
Join date : 2010-11-14
Age : 23

Character sheet
Health:
30/9999  (30/9999)
TP:
30/999  (30/999)
EXP:
10/100  (10/100)

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Mon Dec 06, 2010 10:06 pm

she staggerd a bit back agian as she breathed heavily.almost falling over.she also have pain in her ear as well."well....you won"she said as she dropped to her knees out of breath.she smiled at ceres.


HP:5-1
Back to top Go down
View user profile
Ceres
Admin Level 3
avatar

Posts : 1210
Join date : 2010-05-12

Character sheet
Health:
55/9999  (55/9999)
TP:
45/999  (45/999)
EXP:
25/100  (25/100)

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Mon Dec 06, 2010 10:09 pm

Ceres smiled and sheathed her sword before she sat down in front of Mitsuko "That was fun" she smiled honestly and giggled. "You didn't get a serious wound did you?" she asked, looking Mitsuko over. "And that pain in your ears will go after awhile, that was the Ryūmeisen who caused it."

________________________


Look into the mirror Guest, what do you see? The future? The Past? Maybe your own death....
Back to top Go down
View user profile
Mitsuko Mona
Level 2
avatar

Posts : 111
Join date : 2010-11-14
Age : 23

Character sheet
Health:
30/9999  (30/9999)
TP:
30/999  (30/999)
EXP:
10/100  (10/100)

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Mon Dec 06, 2010 10:17 pm

"i see,my body just soar,no seriouse wound"she smiled as she leaned against a tombstone."some rest would be fine"she said as she closed her heavy eyes ad went to sleep.

HP;1-0
Back to top Go down
View user profile
Ceres
Admin Level 3
avatar

Posts : 1210
Join date : 2010-05-12

Character sheet
Health:
55/9999  (55/9999)
TP:
45/999  (45/999)
EXP:
25/100  (25/100)

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Mon Dec 06, 2010 10:19 pm

Ceres smiled but stayed in the area, she didn't trust it too much. Instead she closed her eyes and relaxed her mind to calm the headache that had formed from Mitsuko's illusions.

________________________


Look into the mirror Guest, what do you see? The future? The Past? Maybe your own death....
Back to top Go down
View user profile
F'ral Silver-Tongue
Level 1
avatar

Posts : 66
Join date : 2010-12-07

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Wed Dec 08, 2010 8:37 pm

F'ral looked at the scuffed trail, looking for some sign of the being he was Hunting. He was fairly new to the instinct, but it seemed to help him a bit in Physical Education, for what, he didn't know. He sniffed the air, and took off north, toward his quarry.
Back to top Go down
View user profile
Evangeline
Level 2
avatar

Posts : 182
Join date : 2010-12-05

Character sheet
Health:
35/9999  (35/9999)
TP:
25/999  (25/999)
EXP:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Wed Dec 08, 2010 8:42 pm

Evangeline was walking around the haunted battlegrounds when she cam across a new scent. What was it, she wondered as she then set off to find who, or what this scent was coming from. Evangeline jumped up into a tree and looked around with her icy blue eyes, looking around or otherwise scanning the area. She had seen someone and jumped through the tree silently and quickly, getting closer to the new scent that filled her nose.

________________________
"I wanna boom bang bang with your body yo. Were gonna rough it up before we take it slow. Guest, lemme rock you rock you like a rodeo. Its gonna be a bumpy ride."- Mohombi
Back to top Go down
View user profile
F'ral Silver-Tongue
Level 1
avatar

Posts : 66
Join date : 2010-12-07

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Wed Dec 08, 2010 8:56 pm

F'ral sniffed again, and his nose was assaulted by two different scents, one behind him, which was weird, the wind had suddenly stilled, and one in front of him, his quarry. He sighed, and willed the Darkness to him, and disappeared. Being careful not to step on a stick, he went backwards, tracking the other scent, noting that his quarry was getting away, he let his instincts track the new scent, and soon the Darkness left him in full view to the new quarry. His orangish eyes seemed to growl out in the dark night.
Back to top Go down
View user profile
Evangeline
Level 2
avatar

Posts : 182
Join date : 2010-12-05

Character sheet
Health:
35/9999  (35/9999)
TP:
25/999  (25/999)
EXP:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Wed Dec 08, 2010 9:03 pm

Evangeline crouched down on a high branch that she was on and faced the one down on the ground, watching him closely. Her black styled hair (like in normal look) covered the whole left side of her face, including her left eyes which was the same color as her right eye, icy blue. Evangeline finally decided to meet the one on the ground. She stood and looked down then took a step, instantly dropping to the ground in front of the man.

________________________
"I wanna boom bang bang with your body yo. Were gonna rough it up before we take it slow. Guest, lemme rock you rock you like a rodeo. Its gonna be a bumpy ride."- Mohombi
Back to top Go down
View user profile
F'ral Silver-Tongue
Level 1
avatar

Posts : 66
Join date : 2010-12-07

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Wed Dec 08, 2010 9:09 pm

F'ral stopped dead in his tracks, looking the female over. She was good-lookin', with Icy blue eyes that glowed out of the darkness as much as his Orange tinted Grey eyes did, and even as he thought this, the orange was leaving his eyes, as it only came when he had his hunting instincts going, "I am F'ral, what be your name?" He asked quietly.
Back to top Go down
View user profile
Evangeline
Level 2
avatar

Posts : 182
Join date : 2010-12-05

Character sheet
Health:
35/9999  (35/9999)
TP:
25/999  (25/999)
EXP:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Wed Dec 08, 2010 9:12 pm

Evangeline looked at the man as he spoke, he was rather cute, though she spoke back to him in a calm, soothing and gently voice. "I am Evangeline."Evangeline stated as she cocked her head to the side a bit.

________________________
"I wanna boom bang bang with your body yo. Were gonna rough it up before we take it slow. Guest, lemme rock you rock you like a rodeo. Its gonna be a bumpy ride."- Mohombi
Back to top Go down
View user profile
F'ral Silver-Tongue
Level 1
avatar

Posts : 66
Join date : 2010-12-07

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Wed Dec 08, 2010 9:14 pm

He shook his head a bit, and sighed, crouching down to look at where the other quarries tracks were, but unfortunately, his tracking sense was gone with the rest of it, "Damn..." he whispered, he stood up, and said, "You interrupted me. I was hunting."
Back to top Go down
View user profile
Evangeline
Level 2
avatar

Posts : 182
Join date : 2010-12-05

Character sheet
Health:
35/9999  (35/9999)
TP:
25/999  (25/999)
EXP:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Wed Dec 08, 2010 9:19 pm

Evangeline's eyes slightly narrowed to F'ral. "Don't you even blame me. You were the one who lost focus and didn't keep an eye out on your prey."Evangeline stated firmly as she stood there in front of him with her arms crossed over. It felt that he was blaming her for his losing of his prey, but really it was his.

________________________
"I wanna boom bang bang with your body yo. Were gonna rough it up before we take it slow. Guest, lemme rock you rock you like a rodeo. Its gonna be a bumpy ride."- Mohombi
Back to top Go down
View user profile
F'ral Silver-Tongue
Level 1
avatar

Posts : 66
Join date : 2010-12-07

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Wed Dec 08, 2010 9:24 pm

F'ral made a dismissive gesture, and said, "The instinct comes and goes, not my fault, or yours, just happens. Now then, what brings you out here?" He gave her a slight smile, as he tried to concentrate to try and bring the instinct back.
Back to top Go down
View user profile
Evangeline
Level 2
avatar

Posts : 182
Join date : 2010-12-05

Character sheet
Health:
35/9999  (35/9999)
TP:
25/999  (25/999)
EXP:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Wed Dec 08, 2010 9:31 pm

Evangeline sighed as she then changed her entire form like she always does when she transform into her demon self. Her eyes changed to to a light green as she changed. "I am hungry, and i need to eat. Duh."Evangeline stated as she looked around with her green eyes, seeing animals that were quite far away from them both, looking for a specific animal to catch and eat.

________________________
"I wanna boom bang bang with your body yo. Were gonna rough it up before we take it slow. Guest, lemme rock you rock you like a rodeo. Its gonna be a bumpy ride."- Mohombi
Back to top Go down
View user profile
F'ral Silver-Tongue
Level 1
avatar

Posts : 66
Join date : 2010-12-07

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Thu Dec 09, 2010 6:59 am

F'ral chuckled, as his Grey eyes took on the light orange hue, and said, 'Well, I need to find my Quarry, or I don't get paid, so..." And he was gone, running toward the animals she had just seen, and after a rather large wolf. He growled an animalistic growl, and drew his twin sai's.
Back to top Go down
View user profile
Evangeline
Level 2
avatar

Posts : 182
Join date : 2010-12-05

Character sheet
Health:
35/9999  (35/9999)
TP:
25/999  (25/999)
EXP:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Thu Dec 09, 2010 6:11 pm

Evangeline scoffed at him and went the other way, more towards the actual battleground building, walking near the old wooden barge like door. "Hmm."Evangeline thought as she ripped the chains out of the brick walls, causing the door to fall to the ground.

________________________
"I wanna boom bang bang with your body yo. Were gonna rough it up before we take it slow. Guest, lemme rock you rock you like a rodeo. Its gonna be a bumpy ride."- Mohombi
Back to top Go down
View user profile
F'ral Silver-Tongue
Level 1
avatar

Posts : 66
Join date : 2010-12-07

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Thu Dec 09, 2010 7:07 pm

F'ral got the pelt soon enough, -it wasn't a very fair fight-, and he rolled it up, and began to place the meat into the Cooler he had been carrying. He smiled, and followed Evangeline, catching up to her. He looked at what she had done, and sad casually, "Don't let me get on your bad side." He smiled a tiny bit, and waited.
Back to top Go down
View user profile
Evangeline
Level 2
avatar

Posts : 182
Join date : 2010-12-05

Character sheet
Health:
35/9999  (35/9999)
TP:
25/999  (25/999)
EXP:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Thu Dec 09, 2010 7:13 pm

Evangeline turned her head just a tad bit and looked at F'ral then jumped over the large door that fell to the ground, not wanting to step on it and fall through, due to the fact of how old it was, it would be fairly easy to fall through. Once Evangeline had landed on the other side, she did not speak, but she did turn her head and looked back at F'ral once again then went on to walking around inside the fort looking area. Seeing all of the bones made her slightly grin, especially when she stepped on a skull and crushed it, hearing the loud crunch sounds.

________________________
"I wanna boom bang bang with your body yo. Were gonna rough it up before we take it slow. Guest, lemme rock you rock you like a rodeo. Its gonna be a bumpy ride."- Mohombi
Back to top Go down
View user profile
F'ral Silver-Tongue
Level 1
avatar

Posts : 66
Join date : 2010-12-07

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Thu Dec 09, 2010 8:33 pm

F'ral looked at the door, and jumped across as well, not to sure why she would, but he just followed her, and avoided the bones where possible. He didn't say a word, just followed, and tried to ignore the sounds she so delighted in. He sighed, and kept going, his eyes taking on the slight orange glow to them, now that her scent was blowing away from him on a fey wind.
Back to top Go down
View user profile
Evangeline
Level 2
avatar

Posts : 182
Join date : 2010-12-05

Character sheet
Health:
35/9999  (35/9999)
TP:
25/999  (25/999)
EXP:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Thu Dec 09, 2010 8:43 pm

Evangeline stopped and turned around, facing F'ral. "What was the sigh for?"Evangeline asked him as she looked right at him, her eyes slightly glowing a tad bit as the fog around them began to rise higher, almost covering their entire bodies, but just clear enough so that they could look at each other and see their eyes.

________________________
"I wanna boom bang bang with your body yo. Were gonna rough it up before we take it slow. Guest, lemme rock you rock you like a rodeo. Its gonna be a bumpy ride."- Mohombi
Back to top Go down
View user profile
F'ral Silver-Tongue
Level 1
avatar

Posts : 66
Join date : 2010-12-07

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Thu Dec 09, 2010 8:54 pm

He shrugged, and waved a dismissive hand, pointing at the mist. Looking more closely, you could just make out ethereal forms fighting, but other times, it looked like mist. He smiled a tiny bit, and said, "Your pretty when you don't look like you want to kill me." And kept walking on, his facial marking glowing a light blue. His M'Laniri Ancestry help with that, and he smiled at her, his eyes going full orange, and his marking glowing their full blue, "We hunt Ghosts tonight?"
Back to top Go down
View user profile
Evangeline
Level 2
avatar

Posts : 182
Join date : 2010-12-05

Character sheet
Health:
35/9999  (35/9999)
TP:
25/999  (25/999)
EXP:
0/100  (0/100)

PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   Thu Dec 09, 2010 9:11 pm

"Gee thanks F'ral."Evangeline said with a calm soothing tone as she spoke to him. Evangeline instantly turned around and walked about, looking for something to do. While she was walking, she noticed something glowing in the distance, hiding in the corner of the old fort. It was a spirit, a spirit of a man who had died long long ago, he was staring down at his bones, or what he thought was his bones.

________________________
"I wanna boom bang bang with your body yo. Were gonna rough it up before we take it slow. Guest, lemme rock you rock you like a rodeo. Its gonna be a bumpy ride."- Mohombi
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Haunted Battlegrounds   

Back to top Go down
 
Haunted Battlegrounds
Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» My dorm room is haunted.
» Opera Ghost
» Lucky's house
» If Secrets were told I'd be dead [x]
» Ryoko Hakubi

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Vampire Academy :: Role Play Sections :: Nature's Province :: Woods-
Jump to: